Logotype Головна ТОВ "МП "Мостострой"
ТОВ "Мостобудівельне Підприємство
"МОСТОСТРОй"

Наші проекти

Пішохідно-велосипедний міст між парком «Володимирська гірка» та Аркою дружби народів, проект якого презентував мер столиці України Віталій Кличко у жовтні 2018 року, побудовано і відкрито для киян та гостей міста

Наші проекти

 


Капітальний ремонт автомобільної дороги М03 Київ-Харків-Довжанський

Будівництво шляхопроводу на транспортній розв'язці №1 км 333+873,13

Капітальний ремонт автомобільної дороги М03 Київ-Харків-Довжанський. Будівництво шляхопроводу на транспортній розв'язці №1 км 333+873,13.
Будівельні роботи розпочато в кінці 2019 року. На даний момент будівництво знаходиться на завершальному етапі.
Найближчим часом планується введеня шляхопроводу в експлуатацію.

Проект "Реконструкція автодороги М03 Київ-Харків-Довжанский"

Естакада на обході м. Полтава

Будівництво естакади на обході в м. Полтава від км 333+800 автомобільної дороги державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський до км 4+144 автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія, Полтавська область, 2018-2020 роки.
.Зараз будівництво знаходиться на завершальному етапі. Виконуються роботи по фарбуваню бетоних та металевих частин мосту.

Капітальний ремонт автомобільної дороги М03 Київ - Харків - Довжанський.

Міст на дорозі Київ-Харків км 334 + 200.

Капітальний ремонт автомобільної дороги М03 Київ - Харків - Довжанський. Міст на дорозі Київ-Харків км 334 + 200.
Будівництво розпочато в кінці 2019 року. На даний момент проводяться роботи по встановленню перильного огородження.

Міст на обході с. Покровська Багачка  а/д М03  Київ-Харків-Довжанський

Міст біля с. Покровська Багачка

Будівництво мосту на обході с. Покровська Багачка Полтавскої обл. в рамках проекту "Капітальный ремонт автодороги державного значення М03 Київ-Харків-Довжанський" на ділянці Лубни-Полтава (2018-2019 рр.)
Будівництво завершено. Міст введено в експлуатацію.

Проект "Капітальный ремонт автодороги М03 Київ-Харків-Довжанський"

Міст через р. Псел

Спорудження мосту через р. Псел в процесі будівництва автомобільної дороги в обхід с. Красногорівка Великобагачанського району Полтавскої обл. в рамках проекту "Капітальный ремонт автодороги державного значення М03 Київ-Харків-Довжанський" (2018-2019 рр.)
Будівництво завершено. Міст введено в експлуатацію

Міст між парками "Володимирська гірка" та "Хрещатий"

Володимирська гірка, м. Київ

Будівництво пішохідно-велосипедного переходу між парками "Володимирська гірка" та "Хрещатий" в Печерському та Шевченківському районах Києва. Довжина моста з бетону, заліза і скла – близько 210 метрів, ширина – від 6 метрів у регулярних зонах до 14 метрів у зонах оглядових майданчиків. Завершення будівництва – до кінця весни 2019 року.

Проект "Капітальний ремонт автодороги М03 Київ-Харків-Довжанський"

Шляхопровід через а/д М03 Київ-Харків-Довжанський (Балаклея)

Будівництво шляхопроводу через а/д М03 Київ-Харків-Довжанський між населенними пунктами Красногорівка і Балаклея (Полтавська обл.)

Ремонт ділянки дороги Н01 Київ-Знам’янка

Пішохідні мости на Ново-Обухівській трасі

Монтаж пішохідних мостів на Ново-Обуховській ділянці автодороги Н01 Київ-Знам'янка

  

Будівництво причалів та інших водних об'єктів

Одеський морський торговий порт. Будівництво 1-ї черги контейнерного терміналу на Карантинному молу в Одеському морському торговому порту (2010-2013). Будівництво причалів 1к та 2к з укріпленням Рейдового молу, Причал для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями; Будівництво хвилеламу (2016-2018)

 
 

Причал № 4

Будівництво бази по накопиченню сільгосппродукції і відвантаженню на морські судна через причал №4 в Миколаївському морському порту: Гідротехнічна частина і пусковий комплекс (2016-2018)

Причал № 4

Берегоукріплювальні і протизсувні споруди

Виконано будівельно-монтажні роботи «Берегоукріплювальні і протизсувні споруди в/к «Урзуф», Азовське узбережжя, Маріупольский р-н, Донецька обл. (2007-2008)

Берегоукріплювальні і протизсувні споруди

 
Всі роки роботи підприємство використовувало в будівництві залізобетонні конструкції Київського заводу «МЗБК» (мостових залізобетонних конструкцій). У 1959 році завод був введений в дію в складі мостобудівного тресту «Мостобуд № 1» і розпочав випуск перших виробів. Продукція заводу «МЗБК» була застосована в Києві - при реконструкції Республіканського стадіону (1966-67 рр.), будівництві Московського мосту через р. Дніпро (1976 р.), шляхопроводів через проспект Бажана (1980 р.)